MAMY ZASZCZYT PODEJMOWAĆ PAŃSTWA W NASZYM HOTELU. DZIĘKUJEMY ZA DOKONANIE WYBORU NASZEGO HOTELU. PRZEDKŁADAJĄC NINIEJSZY REGULAMIN MAMY NADZIEJĘ, ŻE
JEGO PRZESTRZEGANIE POMOŻE ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO, KOMFORT I PEŁNY WYPOCZYNEK PODCZAS POBYTU U NAS.

 

 

 

1.

 

  1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu ABRAVA***.

  2. Opłata za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjazdu Gościa do hotelu.

  3. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa się do godz.18:00 w dniu rezerwacji, hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za jedną dobę hotelową. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.

  4. Pokój w Hotelu wynajmowany jest zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji.

  5. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

  6. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.

  7. Zatrzymanie – nie zdanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane przez Hotel jako przedłużenie pobytu i uprawnia Hotel do naliczania opłaty za kolejną dobę hotelową zgodnie z obowiązującym cennikiem.

  8. Późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd nie uprawnia do żądania zmniejszenia kosztów pobytu
    i w takim przypadku Hotel ma prawo obciążyć Gościa kwotą wynikającą z rezerwacji.

  9. Przedłużenie pobytu może być zrealizowane w miarę posiadanych możliwości noclegowych przez Hotel po uprzednim uzgodnieniu z recepcją najpóźniej w ostatnim dniu pobytu w godzinach rannych.

  10. Gość nie może bez zgody Hotelu przekazywać pokoju i uprawnień wynikających z rezerwacji osobom trzecim.

 

2.

 

  1. W pokoju mogą zamieszkiwać wyłącznie osoby zameldowane w Hotelu.

  2. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju od godziny 8.00 - 22.00.

  3. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.

 

 

 

3.

 

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.

  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.

  3. Hotel ma obowiązek zapewnić:

 

  1. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;

  2. bezpieczeństwo pobytu Gościa, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji
    o Gościu;

  3. profesjonalną i uprzejmą obsługę;

  4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,
    a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;

  5. sprawną pod względem technicznym usługę.

 

  1. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby
    w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

 

 

 

4.

 

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 - 849 kodeksu cywilnego.

  2. Gość powinien zawiadomić recepcję Hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

    5.

    1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 - 06.00.

    2. Zachowanie Gości i osób ich odwiedzających nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę oraz niniejszy regulamin.

    3. Na terenie Hotelu w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje całkowity zakaz palenia.

     

    6.

    1. Przy zameldowaniu Gościa recepcja wydaje kartę, która umożliwia otwarcie drzwi oraz uruchomienie urządzeń elektrycznych, RTV i telefonu znajdującego się na wyposażeniu pokoju.

    2. Opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna i drzwi balkonowe oraz drzwi na korytarz, a kartę pozostawić w recepcji.

    3. Przy wyjeździe Gość zdając kartę w recepcji powinien rozliczyć się z bieżących opłat za pobyt, w tym z produktów znajdujących się w lodówce pokojowej.

    4. Zagubienie karty otwierającej drzwi skutkuje automatycznym doliczeniem do pobytu kwoty w wysokości 50 (pięćdziesiąt) złotych.

    5. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia pokoju i urządzeń technicznych Hotelu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

    6. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe instalacja elektryczna przystosowana jest tylko do zasilania urządzeń znajdujących się na standardowym wyposażeniu pokoju, dlatego zabronione jest używanie innych urządzeń elektrycznych.

     

    7.

    1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju, mogą być odesłane na życzenie Gościa na wskazany przez niego adres. W przypadku braku takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez okres jednego miesiąca. Po tym terminie własność pozostawionych przez Gościa rzeczy przechodzi na rzecz Hotelu.

     

    8.

    1. Rozmowy telefoniczne są rozliczane z ostatnim dniem każdego miesiąca. W związku z powyższym Gość jest zobowiązany do uregulowania należności z tego tytułu, w przypadku pobytu na przełomie miesięcy, przed końcem miesiąca.

    2. Ostateczne rozliczenie za rozmowy telefoniczne nastąpi w ostatnim dniu pobytu.

    9.

    1. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.

    2. Niniejszy Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających w Hotelu.

     

     

    ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU W CIECHOCINKU I SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO PONOWNYCH WIZYT W NASZYM HOTELU

     

     

     

    Dyrektor Hotelu

     

    Iwona Oramus