Przedkładając niniejszy regulamin, jesteśmy przeświadczeni, że jego przestrzeganie pomoże zapewnić bezpieczny, komfortowy oraz spokojny pobyt w naszym obiekcie.
§ 1
- Regulamin wynajmu apartamentów, (dalej zwany „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Aparatamenty Abrava, położonego
w Ciechocinku przy ulicy Zdrojowej 16 (dalej zwanego „Obiektem”), prowadzonego przez Allea Fashion Studio Sp. z o. o. z siedzibą w Świeciu przy ulicy Żwirki i Wigury 2a (dalej zwany „Operatorem”). - Regulamin obowiązuje każdą osobę korzystającą z usług Obiektu (dalej zwaną „Gościem”).
- Regulamin jest integralną częścią umowy pomiędzy Gościem a Operatorem, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zadatku lub uiszczenie całej należności za pobyt
w Obiekcie. Dokonanie w/w czynności będzie traktowane jako potwierdzenie przez Gościa zapoznania się z treścią Regulaminu oraz akceptację jego warunków. - Regulamin Obiektu jest dostępny na stronie internetowej www.abrava.pl.
§ 2
- Apartamenty wynajmowane są na doby pobytowe.
- Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Opłata za pobyt pobierana jest z góry.
- Przedłużenie pobytu w Obiekcie będzie realizowane w miarę posiadanych możliwości i może być zrealizowane po opłaceniu dodatkowych dób przed upływem pierwotnej rezerwacji.
- Kod umożliwiający wejście do apartamentu jest aktywny wyłącznie na okres pierwotnej rezerwacji, a przedłużenie pobytu wiąże się z wygenerowaniem nowego kodu wejściowego.
- Operator zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nieopłacenia pobytu i/lub nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu.
§ 3
- Rezerwacji apartamentu można dokonać:
a) na stronie obiektu: www.ciechocinek.abrava.pl;
b) telefonicznie, pod numerem: +48 518015156;
c) pisząc do nas: rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl;
d) poprzez strony partnerskie: www.booking.com, www.nocowanie.pl. - Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą mailową umowę wraz z Regulaminem oraz linkiem umożliwiającym dokonanie płatności.
- Rezerwacja traktowana jest jako wstępna do momentu dokonania płatności. Po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Operatora Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji ostatecznej.
- Całkowity koszt pobytu powinien być opłacony w ciągu 24 godzin. Rezerwacja nieopłacona w wyznaczonym terminie zostaje anulowana.
- Bezkosztowe anulowanie rezerwacji ostatecznej oraz całkowity lub częściowy zwrot wpłaconej zaliczki realizowane będą na poniższych zasadach:
a) anulowanie rezerwacji na ponad 21 dni przed terminem przyjazdu – zwrot 100% wpłaconej zaliczki;
b) anulowanie rezerwacji na 20 – 11 dni przed terminem przyjazdu – zwrot 50% wpłaconej zaliczki;
c) anulowanie rezerwacji na mniej niż 10 dni przed terminem przyjazdu – wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. - W przypadku skrócenia pobytu niewykorzystane środki nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku anulowania rezerwacji ostatecznej Operator zwróci zaliczkę (na zasadach opisanych w pkt. 5) w przeciągu 30 dni na wskazane konto bankowe.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa jedynie po uzgodnieniu nowego terminu z pracownikiem Obiektu i wymaga pisemnego potwierdzenia dostępności apartamentu w nowym terminie.
Ponadto może być zrealizowana w ciągu 90 dni od daty pierwotnej rezerwacji. - Operator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji osobom, które podczas poprzednich pobytów rażąco naruszały Regulamin.
§ 4
- Gość nie może przekazywać apartamentu i uprawnień wynikających z rezerwacji osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres najmu, za który uiścił opłatę.
- Osoby, które nie zameldowały się w apartamencie, mogą przebywać na terenie Obiektu od godziny 8:00 do godziny 22:00. Przebywanie w apartamencie poza w/w godzinami większej ilości osób
niż zadeklarowana podczas zakładania rezerwacji wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty, tj. 100,00 zł/doba za każdą niezgłoszoną osobę.
§ 5
- Apartament należy opuścić do godziny 11:00 w dniu, w którym kończy się pobyt. Po tym terminie kod umożliwiający wejście do apartamentu zostaje dezaktywowany.
- W przypadku pozostawienia mienia Gościa i konieczności wejścia do apartamentu po godzinie wymeldowania należy skontaktować się z obsługą obiektu w celu wygenerowania awaryjnego kodu
do drzwi. - Koszt wygenerowania awaryjnego kodu wejścia wynosi każdorazowo 50,00 zł.
- Opuszczając apartament Gość powinien zamknąć wszystkie okna i drzwi balkonowe oraz drzwi na korytarz, wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz zakręcić krany. Zaniechanie wykonania powyższych czynności wiąże się z naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 50,00 zł.
§ 6
- Operator zapewnia usługę noclegu w apartamentach, umożliwiających nocleg od 2 do maksymalnie 6 osób (4 osoby dorosłe + 2 dzieci).
- Podstawowe wyposażenie apartamentu odpowiada zadeklarowanej w rezerwacji liczbie osób i obejmuje:
a) podstawowe wyposażenie aneksu kuchennego, salonu, sypialni i łazienki oraz podstawowe wyposażnie balkonu/tarasu w niektórych apartamentach;
b) pościel i ręczniki;
c) możliwość ładowania drobnych urządzeń elektrycznych;
d) usługę sprzątania apartamentu przed pobytem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług lub wyposażenia apartamentu prosimy o ich niezwłoczne zgłoszenie na adres email: rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl.
- Operator zapewnia:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
b) bezpieczeństwo pobytu Gościa, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
c) sprzątanie apartamentu przed pobytem i wykonywanie niezbędnych napraw;
d) sprawną pod względem technicznym obsługę świadczonych usług.
-
W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Operator dołoży wszelkich starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić apartament lub w inny sposób złagodzić powstałe niedogodności.
§ 7
- Dzieci do 7 roku życia przebywają w apartamentach gratis. Dzieci powyżej 7 roku życia przebywają w apartamentach na takich samych zasadach jak osoby dorosłe.
- Goście mogą za dodatkową opłatą korzystać z niestrzeżonego monitorowanego parkingu przed Obiektem. Nie dokonujemy rezerwacji miejsc parkingowych, a liczba dostępnych miejsc parkingowych jest ograniczona.
- Pobyt zwierząt w apartamentach nie jest akceptowany.
§ 8
- W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00.
- Zachowanie Gości i osób ich odwiedzających nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Operator może odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy naruszają tę zasadę oraz Regulamin.
- Zakazane jest dokonywanie jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu poza przestawieniem mebli i/lub wyposażenia nienaruszającym ich funkcji, pierwotnego układu oraz zasad bezpieczeństwa.
- Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów).
- Złamanie zakazu palenia w Obiekcie wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 zł.
- Zanieczyszczenie apartamentu poza normalnym zakresem wynikającym z jego eksploatacji wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 zł
oraz pokryciem przez Gościa kosztów naprawy dokonanych zniszczeń. - Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się na terenie Obiektu stosowania otwartego ognia, odpalania materiałów pirotechnicznych, używania grzałek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie wchodzących w skład wyposażenia apartamentu.
- Uruchomienie systemu ochrony pożarowej i przyjazd straży pożarnej w wyniku naruszenia zasad Regulaminu przez Gościa wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty dodatkowej w wysokości 500,00 zł.
§ 9
- Operator nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy Gościa.
- Gość powinien zawiadomić obsługę Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie (za wyjątkiem artykułów spożywczych), mogą być odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
W przypadku braku takiej dyspozycji, Operator przechowa te przedmioty przez okres jednego miesiąca. Po tym terminie przedmioty zostaną zutylizowane na koszt Gościa.
§ 10
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia apartamentu oraz urządzeń technicznych powstałych z jego winy
lub z winy odwiedzających go osób. - Opuszczając apartament Gość powinien zamknąć wszystkie okna i drzwi balkonowe oraz drzwi na korytarz, wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz zakręcić krany.
- Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez dzieci znajdujące się pod ich opieką.
§ 11
- W związku z tym, że obiekt nie posiada stałej obsługi na miejscu, kontakt z obsługą możliwy jest wyłącznie telefonicznie pod numerem +48 518015156 lub drogą mailową rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl.
- Kontakt z obsługą Obiektu możliwy jest w dni robocze od godziny 10:00 do 18:00. Kontakt z obsługą poza wyznaczonymi godzinami możliwy jest jedynie w sytuacjach awaryjnych.
- Części wspólne Obiektu oraz tarasy są monitorowane za pomocą monitoringu wizyjnego.
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w tym wizerunku, do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Obiektu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem RODO. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
- Administratorem danych osobowych Gości jest Allea Fashion Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Świeciu, przy ulicy Żwirki i Wigury 2a. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej www.abrava.pl.