Przedkładając niniejszy regulamin, jesteśmy przeświad­czeni, że jego przestrzeganie pomoże zapewnić bezpiecz­ny, kom­fortowy oraz spokojny pobyt w naszym obiekcie.

 

§ 1

 

  1. Regulamin wynajmu apartamentów, (dalej zwany „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiek­tu Aparatamenty Abrava, położonego
    w Ciechocinku przy ulicy Zdrojowej 16 (dalej zwanego „Obiektem”), prowadzonego przez Allea Fashion Studio Sp. z o. o. z siedzibą w Świeciu przy ulicy Żwirki i Wigury 2a (dalej zwany „Operatorem”).
  2. Regulamin obowiązuje każdą osobę korzystającą z usług Obiektu (dalej zwaną „Gościem”).
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy pomiędzy Gościem a Operatorem, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zadatku lub uiszczenie całej należności za pobyt
    w Obiekcie. Dokonanie w/w czynności będzie traktowane jako po­twierdzenie przez Gościa zapoznania się z treścią Re­gulaminu oraz akceptację jego warunków.
  4. Regulamin Obiektu jest dostępny na stronie interneto­wej www.abrava.pl.

 

§ 2

 

  1. Apartamenty wynajmowane są na doby pobytowe.
  2. Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
  3. Opłata za pobyt pobierana jest z góry.
  4. Przedłużenie pobytu w Obiekcie będzie realizowane w miarę posiadanych możliwości i może być zrealizo­wane po opłaceniu dodatkowych dób przed upływem pierwotnej rezerwacji.
  5. Kod umożliwiający wejście do apartamentu jest ak­tywny wyłącznie na okres pierwotnej rezerwacji, a przedłużenie pobytu wiąże się z wygenerowaniem no­wego kodu wejściowego.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy przedłu­żenia pobytu Gościa w przypadku nieopłacenia poby­tu i/lub nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu.

 

§ 3

 

  1. Rezerwacji apartamentu można dokonać:
    a) na stronie obiektu: www.ciechocinek.abrava.pl;

    b) telefonicznie, pod numerem: +48 518015156;
    c) pisząc do nas: rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl;
    d) poprzez strony partnerskie: www.booking.com, www.nocowanie.pl.
  2. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą ma­ilową umowę wraz z Regulaminem oraz linkiem umożliwiającym dokonanie płatności.
  3. Rezerwacja traktowana jest jako wstępna do momentu dokonania płatności. Po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Operatora Gość otrzymuje dro­gą mailową potwierdzenie rezerwacji ostatecznej.
  4. Całkowity koszt pobytu powinien być opłacony w cią­gu 24 godzin. Rezerwacja nieopłacona w wyznaczo­nym terminie zostaje anulowana.
  5. Bezkosztowe anulowanie rezerwacji ostatecznej oraz całkowity lub częściowy zwrot wpłaconej zalicz­ki realizowane będą na poniższych zasadach:
    a) anulowanie rezerwacji na ponad 21 dni przed ter­minem przyjazdu – zwrot 100% wpłaconej zaliczki;
    b) anulowanie rezerwacji na 20 – 11 dni przed termi­nem przyjazdu – zwrot 50% wpłaconej zaliczki;
    c) anulowanie rezerwacji na mniej niż 10 dni przed terminem przyjazdu – wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku skrócenia pobytu niewykorzystane środ­ki nie podlegają zwrotowi.
  7. W przypadku anulowania rezerwacji ostatecznej Ope­rator zwróci zaliczkę (na zasadach opisanych w pkt. 5) w przeciągu 30 dni na wskazane konto bankowe.
  8. Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa jedynie po uzgodnieniu nowego terminu z pracownikiem Obiektu i wymaga pisemnego potwierdzenia dostęp­ności apartamentu w nowym terminie.
    Ponadto może być zrealizowana w ciągu 90 dni od daty pierwotnej rezerwacji.
  9. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji osobom, które podczas poprzednich poby­tów rażąco naruszały Regulamin.

 

§ 4

 

  1. Gość nie może przekazywać apartamentu i uprawnień wynikających z rezerwacji osobom trze­cim, nawet je­śli nie upłynął okres najmu, za który uiścił opłatę.
  2. Osoby, które nie zameldowały się w apartamencie, mogą przebywać na terenie Obiektu od godziny 8:00 do godziny 22:00. Przebywanie w apartamencie poza w/w godzinami większej ilości osób
    niż zadeklarowa­na podczas zakładania rezerwacji wiąże się z nalicze­niem dodatkowej opłaty, tj. 100,00 zł/doba za każdą niezgłoszoną osobę.

 

§ 5

 

  1. Apartament należy opuścić do godziny 11:00 w dniu, w którym kończy się pobyt. Po tym terminie kod umożliwiający wejście do apartamentu zostaje dezak­tywowany.
  2. W przypadku pozostawienia mienia Gościa i koniecz­ności wejścia do apartamentu po godzinie wymeldo­wania należy skontaktować się z obsługą obiektu w celu wygenerowania awaryjnego kodu
    do drzwi.
  3. Koszt wygenerowania awaryjnego kodu wejścia wy­nosi każdorazowo 50,00 zł.
  4. Opuszczając apartament Gość powinien zamknąć wszystkie okna i drzwi balkonowe oraz drzwi na ko­rytarz, wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz zakręcić krany. Zaniechanie wy­konania powyższych czynności wiąże się z nalicze­niem opłaty dodatkowej w wysokości 50,00 zł.

 

§ 6

 

  1. Operator zapewnia usługę noclegu w apartamentach, umożliwiających nocleg od 2 do maksymalnie 6 osób (4 osoby dorosłe + 2 dzieci).
  2. Podstawowe wyposażenie apartamentu odpowiada za­deklarowanej w rezerwacji liczbie osób i obejmuje:

           a) podstawowe wyposażenie aneksu kuchennego, salonu, sypialni i łazienki oraz podstawowe wyposażnie balkonu/tarasu w niektórych apartamentach;

           b) pościel i ręczniki;

          c) możliwość ładowania drobnych urządzeń elektrycznych;

          d) usługę sprzątania apartamentu przed pobytem.

  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług lub wyposażenia apartamentu prosimy o ich niezwłoczne zgłoszenie na adres email: rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl.
  2. Operator zapewnia:

         a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;

         b) bezpieczeństwo pobytu Gościa, w tym bezpie­czeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
         
         c) sprzątanie apartamentu przed pobytem i wykonywanie niezbędnych napraw;
       
        d) sprawną pod względem technicznym obsługę świadczonych usług.

  1. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Operator dołoży wszelkich starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić apartament lub w inny sposób złagodzić powstałe niedogodności.

 

§ 7

 

  1. Dzieci do 7 roku życia przebywają w apartamentach gratis. Dzieci powyżej 7 roku życia przebywają w apartamentach na takich samych zasadach jak osoby dorosłe.
  2. Goście mogą za dodatkową opłatą korzystać z niestrzeżonego monitorowanego parkingu przed Obiektem. Nie dokonujemy rezerwacji miejsc parkingowych, a liczba dostępnych miejsc parkingowych jest ograniczona.
  3. Pobyt zwierząt w apartamentach nie jest akceptowany.

    § 8

     

  1. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00.
  2. Zachowanie Gości i osób ich odwiedzających nie po­winno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Operator może odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy naruszają tę zasadę oraz Regulamin.
  3. Zakazane jest dokonywanie jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu poza przestawieniem mebli i/lub wyposażenia nienaruszającym ich funkcji, pierwotnego układu oraz zasad bezpieczeństwa.
  4. Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów).
  5. Złamanie zakazu palenia w Obiekcie wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 zł.
  6. Zanieczyszczenie apartamentu poza normalnym zakresem wynikającym z jego eksploatacji wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Gościa dodatkowej opłaty w wysokości 500,00 zł
    oraz pokryciem przez Gościa kosztów naprawy dokonanych zniszczeń.
  7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się na terenie Obiektu stosowania otwartego ognia, odpalania materiałów pirotechnicznych, używania grzałek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie wchodzących w skład wyposażenia apartamentu.
  8. Uruchomienie systemu ochrony pożarowej i przyjazd straży pożarnej w wyniku naruszenia zasad Regulaminu przez Gościa wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty dodatkowej w wysokości 500,00 zł.

 

§ 9

 

  1. Operator nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszko­dzenie rzeczy Gościa.
  2. Gość powinien zawiadomić obsługę Obiektu o wystą­pieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Przedmioty pozostawione przez wyjeżdża­jącego Gościa w apartamencie (za wyjątkiem artykułów spożywczych), mogą być odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
    W przypadku braku takiej dyspozycji, Operator przechowa te przedmioty przez okres jednego miesią­ca. Po tym terminie przedmioty zostaną zutylizowane na koszt Gościa.

 

§ 10

 

  1. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszel­kiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmio­tów wyposażenia apartamentu oraz urządzeń technicznych powstałych z jego winy
    lub z winy odwiedza­jących go osób.
  2. Opuszczając apartament Gość powinien zamknąć wszystkie okna i drzwi balkonowe oraz drzwi na ko­rytarz, wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz zakręcić krany.
  3. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez dzieci znajdujące się pod ich opieką.

 

§ 11

 

  1. W związku z tym, że obiekt nie posiada stałej obsługi na miejscu, kontakt z obsługą możliwy jest wyłącznie telefonicznie pod numerem +48 518015156 lub drogą mailową rezerwacje.ciechocinek@abrava.pl.
  2. Kontakt z obsługą Obiektu możliwy jest w dni robocze od godziny 10:00 do 18:00. Kontakt z obsługą poza wyznaczonymi godzinami możliwy jest jedynie w sytuacjach awaryjnych.
  3. Części wspólne Obiektu oraz tarasy są monitorowane za pomocą monitoringu wizyjnego.
  4. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobo­wych, w tym wizerunku, do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Obiektu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem RODO. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  5. Administratorem danych osobowych Gości jest Allea Fashion Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Świe­ciu, przy ulicy Żwirki i Wigury 2a. Informacje doty­czące przetwarzania danych osobowych są do­stępne do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie interneto­wej www.abrava.pl.